Servicii

La Darwin te poți bucura nu doar de o diversitate de tehnică digitală, dar și de servicii de calitate superioară. Odată ce beneficiezi de ambele, experiența devine unică în felul său.

Livrare

Ai nevoie de un produs, dar nu reușești să vii la noi în vizită?

Nu e o problemă - venim noi la tine! Alege dispozitivul dorit de pe darwin.md, iar noi îl vom aduce la tine acasă, rapid și gratuit.

Condiții și termeni de livrare

Chișinău

Livrarea gratuită se efectuează la cumpărături de peste 250 LEI.
Pentru cumpărături mai mici, se percepe o taxă de transport în valoare de 50 LEI.
Termen de livrare: 24 ore.

Regiuni

Livrarea gratuită se efectuează la cumpărături de peste 1000 LEI.
Pentru cumpărături mai mici, se percepe o taxă de transport în valoare de 70 LEI.
Termen de livrare: 72 ore.


Returnare

Nu ești complet mulțumit de produs?

Revină în decurs de 30 de zile și noi te vom ajuta să alegi altul în loc sau îți vom întoarce banii înapoi.

Important!

  • Produsul returnat nu trebuie să conțină zgârieturi, urme de intervenție sau alte defecte vizibile atât la nivel vizual cât și funcțional.
  • Este obligatoriu prezentarea bonului fiscal și a produsului în ambalajul original și nedeteriorat, cu toate accesoriile incluse.

Pentru mai multe detalii, contactează:

Serviciul Client Care

la tel +373 68 088 443

sau pe adresa de email [email protected]


Suport tehnic

Garanția și suportul tehnic pe termen de 5 ani.

Comercializăm produse originale și oferim 1 an de garanție de la producător + 4 ani de suport tehnic.

1. Suportul tehnic se oferă pe o perioadă de 5 ani și include:

1 an garanție de la producător, care presupune atât manopera (lucrul meșterului) cât și piese gratis. +4 ani suport tehnic de la compania Darwin, care presupune că serviciile de deservire (reparație) vor fi gratuite, doar costul pieselor fiind achitat de către client.

2. Semnătura cumpărătorului demonstrează faptul că i-au fost explicate condițiile de utilizare a produsului. 3. Garanţia este valabilă doar dacă produsul a fost exploatat în condiţii normale de utilizare. Următoarele cazuri implică scoaterea produsului din garanţie:

nerespectarea condiţiilor de manipulare, transport, întreținere și exploatare, prevăzute în manualul / ghidul de utilizare sau setul de instrucţiuni al produselor; în cazul intervenţiilor, reparaţiilor neautorizate, deteriorării sau desigilării produsului, efectuate de persoane neautorizate de producător sau de compania Darwin; în cazul utilizării unor acumulatoare, baterii sau accesorii diferite de cele procurate în magazinele Darwin; în cazul în care produsul prezintă deteriorări cauzate de accidente mecanice, lovituri, șocuri, pătrunderi de lichide, expuneri la foc, utilizare greşită sau neglijentă, schimbări ale stării aparatului, păstrarea în condiţii improprii, funcţionarea la mari diferenţe de temperatură, care cauzează fenomenul de condens intern, expunere excesivă la umezeală sau radiaţii, deteriorarea antenei sau a capacelor de protecţie;

4. Obligațiunile de garanție nu se extind:

La cabluri de conexiune, antene, căști, microfoane, dispozitive „hands free”, capace, cartele de memorie, accesorii ca: huse, curele, șireturi pentru transportare.
La software vândut cu produs și la software vândut ca produs aparte, sau instalat suplimentar
La datele salvate, păstrate sau obținute cu ajutorul produsului. Utilizatorul își asumă responsabilitatea de salvare la timp și protecție a datelor personale importante.

5. Nu fac obiectul garanţiei următoarele situaţii:

apariţia a mai puţin de 6 pixeli defecţi (puncte luminoase sau întunecate) pe ecranul telefonului sau notebookului, ceea ce nu se consideră defect al ecranului; defectele cauzate de viruşi, instalare de programe de spionare sau de un alt software neautorizat; defectele mecanice, provocate în momentul plasării cartelelor SD/SIM în produs.

6. Pentru baterii, acumulatoare şi încărcătoare perioada de garanţie se pierde în cazurile următoare:
a) oricare din sigiliile de pe baterie sunt rupte sau prezintă urme evidente de intervenţie neavizată;
b) bateria nu a fost procurată din magazinele Darwin;
c) bateriile prezintă urme de umiditate.
7. În cazul efectuării unei reclamații în perioada de garanție, cumpărătorul are
obligația de a prezenta produsul, factura fiscală sau bonul de plată eliberat la data cumpărării produsului, produsul și copia buletinului de identitate.


Metodele de plată

La Darwin achiți cum dorești!

Nimic nu poate sta în calea cumpărăturii tale.
  • Cash
  • Card bancar
  • Transfer
  • În rate

Trade-in

Schimbă smartphone-ul vechi pe unul nou-nouț!


Smart Protection

Salvează smartphone-ul în cele mai neprevăzute situații pe care le oferă destinul.

Oferă dispozitivului o protecție suplimentară, înainte să ieși din magazin. Detalii

Achitări servicii comunale și facturi

Noi apreciem timpul tău. În timp ce procuri un smartphone, poți achita și internetul de acasă!

  • Servicii comunale
  • Servicii Internet/TV/Telefonie mobilă
  • Credite
  • Alte servicii

Creditare Avantajoasă

Oferim credit la orice produs doar cu buletinul de identitate!

Companiile de creditare cu care colaborăm:
  • Easy Credit
  • Microinvest
  • Credit Rapid
  • Iute Credit

Asigurări

Beneficiezi de servicii de asigurare într-o atmosferă colorată!

Tipurile de asigurări disponibile:
  • RCA
  • Carte Verde
  • CASCO
  • Asigurare medicală