









Căști Trust
FAQ
Porniți căștile și activați modul de asociere, ținând apăsat butonul de pornire sau butonul Bluetooth (în funcție de model). Apoi, activați Bluetooth pe dispozitivul dvs., găsiți căștile Trust în lista de dispozitive disponibile și conectați-vă.
Dacă căștile nu apar în listă, încercați să resetați conexiunea, dezactivând și reactivând Bluetooth. De asemenea, asigurați-vă că sunt încărcate complet.
Verificați dacă dispozitivul Trust este setat ca sursă principală de sunet în setările computerului, telefonului sau tabletei. Uneori, reconectarea sau schimbarea ieșirii audio poate rezolva problema.
De asemenea, asigurați-vă că volumul nu este la nivel minim și că bateria căștilor este încărcată. Dacă problema persistă, încercați să actualizați driverele Bluetooth ale dispozitivului dvs.
Pentru a extinde durata de utilizare, reduceți volumul, dezactivați funcțiile suplimentare (cum ar fi anularea zgomotului, dacă este disponibilă) și folosiți căștile într-un mediu cu o conexiune stabilă.
Încărcați regulat căștile, evitând descărcarea completă, și păstrați-le la temperaturi moderate pentru a prelungi durata de viață a bateriei.
newsletter cool