Prețuri ilegale. Reduceri până la 50% ⚬⚬⚬

Prețuri ilegale. Reduceri până la 50% ⚬⚬⚬

Prețuri ilegale. Reduceri până la 50% ⚬⚬⚬

vezi detalii

Nu sunt produse favorite.

Nu ai ales produse pe care să le compari

Coșul dumneavoastră este gol. Ajutați-l să se umple, întorceți-vă înapoi la cumpărături!

Toate categoriile

Nu sunt produse favorite.

Nu ai ales produse pe care să le compari

Coșul dumneavoastră este gol. Ajutați-l să se umple, întorceți-vă înapoi la cumpărături!

Grafic de lucru Luni - Vineri 9:00 - 20:00 Sâmbătă - Duminică 10:00 - 19:00

Internet magazin mob.: 022 78 22 22 email: [email protected]
delivery-img

E comod, solicită Livrare

sau apelează la serviciul Pick-up

Livrare prin Chișinău
Provoacă-ne: avem un timp rapid de livrare, începând cu 2 ore de la confirmarea comenzii. Costul livrării e de 50 de lei, iar dacă suma cumpărăturii e mai mare de 500 de lei – livrarea e gratuită.
Livrare prin toată Moldova
Și ce dacă vrei livrare chiar la tine în sat? Normal, livrăm în toată republica, în maxim 72 de ore. Pentru livrare vei plăti 70 de lei, iar dacă vei cumpăra în valoare de peste 1000 de lei – livrarea se oferă gratuit. Curierii noștri punctuali îți vor livra mereu marfa la timp.
Livrare prin rețeaua de magazine Darwin
Comandă online, ridică offline. Plasează orice comandă pe net, pe darwin.md și ridic-o în unul din magazinele rețelei Darwin. Alege cel mai apropiat Darwin shop, pentru că aveam o rețea națională.

Ce simplu e să utilizezi serviciul Pick-up

Comandă pe darwin.md

1
trade_item1

Alege magazinul Darwin

2
trade_item2

Ridică produsul din magazin

3
trade_item3

Primești 5 ani de suport tehnic

    până la 2 ani de garanție de la producători
  • lucrul meșterului e gratuit
  • piesele sunt gratuite
    3 ani de suport tehnic de la Darwin
  • servicii de reparație gratis
  • achiți doar costul pieselor
protection

Condiții de acordare a suportului tehnic

Suportul tehnic se oferă pe o perioadă de 5 ani și include:
  • garanție de la producător, care presupune atât manopera (lucrul meșterului) cât și piese gratis.
  • suport tehnic de la compania Darwin, care presupune că serviciile de deservire (reparație) vor fi gratuite, doar costul pieselor fiind achitat de către client.
  • Semnătura cumpărătorului demonstrează faptul că i-au fost explicate condițiile de utilizare a produsului.
Garanţia și suportul tehnic este valabilă doar dacă produsul a fost exploatat în condiţii normale de utilizare.
  • nerespectarea condiţiilor de manipulare, transport, întreținere și exploatare, prevăzute în manualul / ghidul de utilizare sau setul de instrucţiuni al produselor;
  • în cazul intervenţiilor, reparaţiilor neautorizate, deteriorării / desigilării produsului, efectuate de persoane neautorizate de producător sau de compania Darwin;
  • în cazul utilizării unor acumulatoare, baterii sau accesorii diferite de cele procurate în magazinele Darwin;
  • în cazul în care produsul prezintă deteriorări cauzate de accidente mecanice, lovituri, șocuri, pătrunderi de lichide, expuneri la foc, utilizare greşită/ neglijentă, schimbări ale stării aparatului, păstrarea în condiţii improprii, funcţionarea la diferenţe de temperatură, care cauzează fenomenul de condens intern, expunere excesivă la umezeală sau radiaţii, deteriorarea antenei sau a capacelor de protecţie;
Obligațiunile de garanție nu se extind:
  • la cabluri de conexiune, căști, microfoane, dispozitive „hands free”, cartele de memorie, capace, accesorii ca: huse, curele, șireturi pentru transportare.
  • La software vândut cu produs și la software vândut ca produs aparte, sau instalat suplimentar.
  • La datele salvate, păstrate sau obținute cu ajutorul produsului. Utilizatorul își asumă responsabilitatea de salvare la timp și protecție a datelor personale importante.
Nu fac obiectul garanţiei următoarele situaţii:
  • apariţia a mai puţin de 6 pixeli defecţi (puncte luminoase sau întunecate) pe ecranul telefonului sau notebook-ului, ceea ce nu se consideră defect al ecranului;
  • defectele cauzate de viruşi, instalare de programe de spionare sau de un alt software neautorizat;
  • defectele mecanice, provocate în momentul plasării cartelelor SD/SIM în produs.
Pentru baterii, acumulatoare şi încărcătoare perioada de garanţie se pierde în cazurile următoare:
  • oricare din sigiliile de pe baterie sunt rupte sau prezintă urme evidente de intervenţie neavizată;
  • bateria nu a fost procurată din magazinele Darwin;
  • bateriile prezintă urme de umiditate.
În cazul efectuării unei reclamații în perioada de garanție, cumpărătorul are obligația de a prezenta produsul, factura fiscală sau bonul de plată eliberat la data cumpărării produsului și copia buletinului de identitate.
retur

Retur în 30 de zile

Dacă nu ești complet mulțumit de produsul cumpărat, adu-l pur și simplu în termen de 30 de zile calendaristice înapoi la magazin, împreună cu toate accesoriile din set și cutia acestuia. Produsul va putea fi returnat sau schimbat. Returul sau schimbul în 30 zile este valabil din ziua eliberării bonului de casă pentru produsul procurat.

Atenție! Compania Darwin va reține 5 % din valoarea produsului și astfel vei primi 95% din valoarea produsului returnat. Schimbarea produsului poate fi efectuată o singură dată, pe un produs similar sau pe altul cu un preț mai mare, achitând în acest caz doar diferența de preț. Consultă toate condițiile returului și fă cunoștință cu regulamentul oficial aici.

  • Atât pentru schimb, cât și pentru retur, este nevoie doar de Certificatul de Garanție sau bonul de casă, o copie a buletinului și produsele în cutiile originale, împreună cu accesorii.
  • Produsul, accesoriile și ambalajul trebuie să fie fără defecte vizuale sau funcționale, ca să poți alege un alt produs după placul tău, sau să îți returnăm banii.
  • Excepție pentru retur sunt produsele: Macbook-urile și Gadgeturile, care pot fi schimbate doar în cazul în care se depistează că au un defect de la fabrică.
  • Compania Darwin își comercializează marfa doar pe teritoriul Republicii Moldova.
Înaintea înlocuirii / returnării următoarelor produse: calculatoare, notebook-uri, telefoane, tablete, monitoare, componente PC, dispozitive periferice, accesorii, asigură-te că:
check
Întrunesc condițiile de înlocuire / returnare menționate;
check
Nu a fost activată licența microsoft oem, dezinstalat sistemul de operare sau alte programe cu care a fost vândut;
check
Nu sunt protejate de parole pentru anumite conturi și poate fi readus la starea inițială;
check
Foliile de protecție pentru smartphone-uri sau tablete nu sunt utilizate.
În cazul următoarelor produse: imprimante, consumabile, scanere, licențe software, trebuie respectate următoarele condiții:
Consumabilele: cartușe, acumulatori, sunt sigilate;
Produsele software nu au fost activate / desigilate;
Nu se acceptă schimbul sau returul licențelor software livrate pe cale electronică.

payment

Cum achiți produsele?

Pentru început alegi telefonul sau gadgetul preferat și-l adaugi în coș. După, alegi metoda de plată care-ți convine: să achiți cu cardul, cash, la ridicare produsului, sau prin transfer, dacă ești persoană juridică.

Nu uita că pe lângă felul de plată ales, mai trebuie să indici și tipul de livrare. Mai nou, ai posibilitate să alegi și serviciul Pick-up. Cu ajutorul lui, ridici produsele comandate în cea mai apropiată de tine filială. Partea frumoasă e că serviciul este gratuit, iar tu poți ridica produsul în limita orelor în care lucrează filiala, dar, în același timp, la orice oră ți-e comod.

Cash/Numerar

E cea mai clasică și, probabil, comodă modalitate de plată. Nu e nevoie să completezi formulare online sau să te complici. Vine curierul nostru, semnezi pentru ridicarea produsului și achiți cu bani gheață.

Plătești cu cardul

De ce să te cauți prin buzunare sau prin portofel atunci când poți achita cu cardul?
O poți face chiar de pe smartphone-ul tău pentru că e simplu, rapid și cel mai important: sigur.

Transfer

Dacă ești om de afaceri, știi ce ai de făcut.
Plățile prin transfer se efectuează doar de către persoanele juridice.
Pentru a realiza transferul e nevoie de toate rechizitele bancare.

Credit

Probabil știi acel moment când tocmai a apărut noul model JBL și tu-l vrei atââât de mult. Dar nu la toți ratele înseamnă neapărat credit 0%. Fii cu ochii pe ofertele noastre, încercăm mereu să-ți oferim produse în rate, fără să plătești deasupra.

Politica de confidențialitate

Darwin are grijă să respecte în totalitate dreptul utilizatorilor privind protecția datelor cu caracter personal furnizate, oferind o experiență online sigură, care nu va afecta în nici un fel viața ta.
Cu acest scop, ne asumăm direct responsabilitatea că informațiile obținute voluntar sau involuntar de la utilizatorii noștri, vor fi folosite doar în scopurile definite.

Vizitatorii darwin.md trebuie să cunoască faptul că datele lor personale vor fi înregistrate de noi la accesarea unei pagini Web:
  • Forma anonimizată a adresei IP a calculatorului solicitant
  • Data și ora accesării
  • Numele paginii respectiv a fișierului accesat
  • ID sesiune
  • Sistemul de operare folosit de utilizator
  • Nume, Prenume
  • Număr telefon
  • Adresa Livrare
  • Email și Adresa de domiciliu (în caz de credit)
Astfel, site-ul Darwin colectează datele cu caracter personal, obținute cu acordul voluntar al utilizatorilor, având în vedere următoarele scopuri:
check
Confirmarea / expedierea / facturarea comenzilor efectuate către utilizatori;
check
Rezolvarea problemelor apărute, referitor a comenzile efectuate, contract, servicii sau produsele achiziționate;
check
Transmiterea periodică a newsletterelor sau a altor informații despre oferte, reduceri, bonusuri (în format electronic);
check
Scopuri statistice
check
Asigurarea accesului la anumite servicii;
check
Contactarea utilizatorilor, la cererea voluntară sau momente ce țin de relația cu clienții;
Vrei să te sunăm în 30 sec?