Filtrare după categorii
Ascunde filtrul
Consolă pentru jocuri Sony PlayStation 5 Slim Disc Edition White
SSD 1 TB, RAM 16 GB
10 999 lei
10 999 lei
Apple iPhone 12 128 GB Green
6.1" | 12 MP | 4 GB | Single SIM
11 999 lei
11 999 lei
Samsung Galaxy S23+ 256 GB Black
6.6" | 50 MP | 8 GB | Dual SIM
20 499 lei
20 499 lei
Căști Apple AirPods 2 White
Fără fir/ Personal/ In ear
3 399 lei
3 399 lei
Samsung Galaxy S21 FE 128 GB Gray
6.4" | 12 MP | 6 GB | Dual SIM
12 899 lei
12 499 lei
Loading...
Politica de retur și schimb a companiei Darwin
Compania Darwin se bazează pe Legea nr. 105 din 13.03.2003 privind protecția consumatorilor în ceea ce privește schimbul și returnarea bunurilor.
Cu toate acestea, având o orientare spre clienți, ne situăm adesea de partea consumatorilor, cu condiția ca produsele să fie într-o stare agreabilă și ca consumatorul să se adreseze în timp util.
În ce cazuri pot returna sau schimba un produs de calitate?
În cazul în care produsul nu a fost desigilat:
Lista produselor ce nu pot fi schimbate pe un produs similar în termen de 14 zile: 1. Bijuteriile (bijuterii din metale prețioase cu pietre prețioase, metale prețioase cu inserții de pietre semiprețioase și sintetice, pietre prețioase fațetate);
2. Țesături și tricotaje (lenjerie de corp, lenjerie de pat, ciorapii și derivatele acestora);
3. Articole de igienă personală (periuțe de dinți, pieptene, agrafe de păr, bigudi, pensete, aparate de ras, aparate de ras electrice și alte produse similare de igienă personală);
4. Parfumerie și produse cosmetic;
5. Articole textile (bumbac, in, lână, mătase și țesături sintetice, panglici, împletituri etc.);
6. Produse de cablu (fire, cabluri);
7. Materiale de construcții si finisaje și alte bunuri vândute pe metru pătrat (linoleum, film, covoare, etc.);
8. Produse și materiale ce intră în contact direct cu alimentele, fabricate din materiale polimerice, inclusiv de unică folosință (veselă și ustensile de bucătărie, materiale de ambalare, recipiente pentru depozitarea și transportul alimentelor (cutii, sticle, butoaie);
9. Produse chimice de uz casnic, pesticide și agrochimice;
10. Mobilier de uz casnic (seturi de mobilier);
11. Autoturisme și autovehicule, remorci și agregate pentru acestea, mijloace mobile de mecanizare mică a lucrărilor agricole, ambarcațiuni de agrement și alte ambarcațiuni de uz casnic;
12. Bunuri de uz casnic complexe din punct de vedere tehnic pentru care se stabilesc perioade de garanție (aparate de uz casnic, echipamente radioelectronice, echipamente de calcul și multiplicare de uz casnic, echipamente foto și de film, aparate telefonice (staționare și mobile) și echipamente de fax, instrumente muzicale electrice, echipamente și dispozitive de uz casnic);
13. Produse pentru prevenirea și tratarea anumitor maladii la domiciliu (articole de salubritate și igienă din metal, cauciuc, textile și alte materiale, instrumente medicale, dispozitive și echipamente, produse de igienă orală, lentile pentru ochelari, articole de îngrijire a copilului, medicamente);
14. Jucăriile.
- Ambalajul a fost păstrat în stare intactă, setul este complet, caracteristicile produsului, sigiliile și etichetele sunt intacte;
- Bonul fiscal a fost păstrat, toate autocolantele și etichetele sunt prezente;
- Plata a fost efectuată în numerar sau prin card bancar.
Lista produselor ce nu pot fi schimbate pe un produs similar în termen de 14 zile: 1. Bijuteriile (bijuterii din metale prețioase cu pietre prețioase, metale prețioase cu inserții de pietre semiprețioase și sintetice, pietre prețioase fațetate);
2. Țesături și tricotaje (lenjerie de corp, lenjerie de pat, ciorapii și derivatele acestora);
3. Articole de igienă personală (periuțe de dinți, pieptene, agrafe de păr, bigudi, pensete, aparate de ras, aparate de ras electrice și alte produse similare de igienă personală);
4. Parfumerie și produse cosmetic;
5. Articole textile (bumbac, in, lână, mătase și țesături sintetice, panglici, împletituri etc.);
6. Produse de cablu (fire, cabluri);
7. Materiale de construcții si finisaje și alte bunuri vândute pe metru pătrat (linoleum, film, covoare, etc.);
8. Produse și materiale ce intră în contact direct cu alimentele, fabricate din materiale polimerice, inclusiv de unică folosință (veselă și ustensile de bucătărie, materiale de ambalare, recipiente pentru depozitarea și transportul alimentelor (cutii, sticle, butoaie);
9. Produse chimice de uz casnic, pesticide și agrochimice;
10. Mobilier de uz casnic (seturi de mobilier);
11. Autoturisme și autovehicule, remorci și agregate pentru acestea, mijloace mobile de mecanizare mică a lucrărilor agricole, ambarcațiuni de agrement și alte ambarcațiuni de uz casnic;
12. Bunuri de uz casnic complexe din punct de vedere tehnic pentru care se stabilesc perioade de garanție (aparate de uz casnic, echipamente radioelectronice, echipamente de calcul și multiplicare de uz casnic, echipamente foto și de film, aparate telefonice (staționare și mobile) și echipamente de fax, instrumente muzicale electrice, echipamente și dispozitive de uz casnic);
13. Produse pentru prevenirea și tratarea anumitor maladii la domiciliu (articole de salubritate și igienă din metal, cauciuc, textile și alte materiale, instrumente medicale, dispozitive și echipamente, produse de igienă orală, lentile pentru ochelari, articole de îngrijire a copilului, medicamente);
14. Jucăriile.
Unde pot să returnez sau să schimb un produs de calitate procurat în magazine?
Pentru a returna sau schimba un produs de calitate, clientul trebuie să se adreseze în magazinul de unde a fost procurat produsul. Asigurați-vă că aveți la dumneavoastră următoarele lucruri:
- Produsul propiu zis;
- Ambalajul și accesoriile aferente;
- Certificatul de garanție valabil;
- Bonul fiscal.
Cum pot să returnez un produs procurat în magazin online?
Atunci când faceți cumpărături online pentru electrocasnice sau alte bunuri, este important să acordați o atenție specială următoarelor caracteristici:
- Dimensiuni;
- Putere;
- Regim de funcționare;
- Culoare;
- Greutate, etc.
- Client Care Darwin: +373 (68) 088 443
- Mail: [email protected]
Ce trebuie să fac în cazul când produsul achiziționat nu este de calitate corespunzătoare?
În cazul în care produsul are un defect vizibil, clientul are dreptul să refuze produsul în momentul inspectării în magazin sau la momentul livrării. Dacă clientul acceptă produsul, el își asumă responsabilitatea pentru acesta. Este important ca clientul să fie atent la inspectarea produsului și să semnaleze orice defect sau problemă imediat vânzătorului sau reprezentantului magazinului.
În cazul în care defectul este de fabrică și nu poate fi vizibil cu ochiul liber, produsul trebuie să fie diagnosticat într-un service centru autorizat. Aceast lucru poate fi realizat în orice moment pe durata perioadei de garanție.
Clientul are opțiunea de a se adresa direct în service centru autorizat sau de a preda produsul în service prin intermediul oricărui magazin Enter (Darwin). Pentru aceasta, este necesar să prezintați certificatul de garanție al magazinului și al producătorului.
Noi colaborăm doar cu centre de service autorizate, toate piesele utilizate în procesul de reparație sunt originale și sunt comandate direct de la producător Pentru detalii, puteți suna la serviciul de asistență tehnică la numărul de telefon:
În cazul în care defectul este de fabrică și nu poate fi vizibil cu ochiul liber, produsul trebuie să fie diagnosticat într-un service centru autorizat. Aceast lucru poate fi realizat în orice moment pe durata perioadei de garanție.
Clientul are opțiunea de a se adresa direct în service centru autorizat sau de a preda produsul în service prin intermediul oricărui magazin Enter (Darwin). Pentru aceasta, este necesar să prezintați certificatul de garanție al magazinului și al producătorului.
Noi colaborăm doar cu centre de service autorizate, toate piesele utilizate în procesul de reparație sunt originale și sunt comandate direct de la producător Pentru detalii, puteți suna la serviciul de asistență tehnică la numărul de telefon:
- Support Tehnic Darwin: +373 (60) 202 180
- Mail: [email protected]
- În cazul în care se constată un defect, acesta va fi remediat în totalitate;
- În cazul când defectul nu poate fi remediat, produsul va fi înlocuit sau va fi compensată valoarea acestuia.
Unde pot să mă adresez pentru a primi detalii cu privire la garanție?
În cazul în care produsul necesită servicii de garanție, vă rugăm să contactați serviciul de asistență tehnică la numărul de telefon:
- Support Tehnic Darwin: +373 (60) 202 180
- Sau direct la Service Centru, al cărui număr este indicat în certificatul de garanție.
În ce cazuri Service Centru poate refuza reparația produsului în baza garanției?
Service Centru este în drept să refuze reparația produsului în baza garanției în următoarele situații:
- Încălcarea integrității sigiliilor de garanție;
- Prezența daunelor mecanice sau a altor deteriorări cauzate de acțiuni intenționate sau neglijente ale cumpărătorului sau a terților;
- Încălcarea regulilor de utilizare;
- Deschiderea, repararea sau modificarea neautorizată a componentelor interne sau a schemelor produsului;
- Modificarea, ștergerea sau deteriorarea numerelor de serie sau adreselor MAC stocate în memoria produsului și imposibilitatea de a le identifica;
- Detectarea daunelor cauzate de obiecte străine, substanțe, lichide, insecte sau temperaturi extreme pătrunse în interiorul produsului.
Avem un
newsletter cool
newsletter cool
Abonează-te
Pe tot parcursul anului avem promoții. Unele dintre ele - cu reduceri de până la -50%. Află despre ofertele noastre. Introdu numele și e-mailul mai jos
Experiența ta contează
Scrie-ne, laudă-ne sau fă o reclamație.
Loading...