ro ru
Credit 0%
#Stoc limitat
#Produs popular
Dispozitiv multifuncțional Canon MF3010 Black Laser, Monochrome, 1200 x 600 dpi
6 019 lei
-20 lei
5 999 lei
Credit 0%
#Produs popular
3 769 lei
-160 lei
3 609 lei
Credit 0%
#Stoc limitat
#Produs popular
416 lei lunar 10 849 lei
Credit 0%
#Produs popular
15 399 lei
-650 lei
14 749 lei
Credit 0%
#Produs popular
3 709 lei
-20 lei
3 689 lei
Credit 0%
#Stoc limitat
#Produs popular
3 889 lei
-220 lei
3 669 lei
Credit 0%
#Produs popular
3 099 lei
-130 lei
2 969 lei
Credit 0%
#Produs popular
4 709 lei
-200 lei
4 509 lei
Credit 0%
#Produs popular
205 lei lunar 5 359 lei
Credit 0%
#Produs popular
Dispozitiv multifuncțional Epson M2140 White Piezoelectric Jet, Monochrome, 1200 x 1200 dpi
6 989 lei
-290 lei
6 699 lei
Credit 0%
2 559 lei
-130 lei
2 429 lei
Mai multe produse
Afişare 1 - 20 ( din 878 )

Echipamente de birou pentru oficiile din Moldova: Darwin.MD face orice birou mai practic!

Echipamente de birou în Darwin.MD: Secretele mega succesului tău!

Hei, prieteni! Vreți să vorbim despre lucruri de birou care ne fac viața mai ușoară? La Darwin.MD, știm că este important să aveți tot de ce aveți nevoie pentru a funcționa și a studia la îndemână, așa că suntem aici pentru a vă ajuta!

Echipamente de birou: de ce aveți nevoie într-un birou?

Pentru a elucida misterul obiectelor tehnice pentru oficiu necesare, vom începe cu analiza echipamentele de birou. Aceste lucruri vă vor ajuta să grăbiți procesul de muncă și să îl faceți mult mai ușor și productiv.

Ce oferim noi?

Aici, la Darwin.MD veți găsi toate dispozitivele necesare pentru îndeplinirea diverselor sarcini cu succes și chiar mai mult. Imprimante, gadgeturi multifuncționale, scanere cu rezoluții senzaționale și multe altele. La urma urmei, suntem aici pentru a vă ajuta să găsiți exact ceea de ce aveți nevoie.

Echipamente de birou: varietate pentru sarcinile voastre

Vă propunem o listă utilă cu echipamente de birou care să vă inspire să lucrați cu spor! Aici, fiecare gadget joacă propriul său rol foarte important în muncă sau în studiu. Să aruncăm o privire în această lume interesantă și să vedem ce avem:

  1. Imprimante și dispozitive multifuncționale: Aceste aparate inteligente convertesc fișiere digitale în documente reale și vă economisesc o groaza de timp. De la prezentări colorate la documente importante, ele vor face tot ce doriți.
  2. Scanere: Când este vorba de a transforma lumea documentelor pe hârtie în format digital, scanerele sunt adevăratul tău prieten, confident și partener. El va da o viață nouă arhivelor și imaginilor tale oferindu-ți posibilitatea de a scana toate documentele în timp scurt și util.
  3. Copiatori: aceste dispozitive reproduc instantaneu documentele, fie că este vorba de rapoarte importante sau note personale. Acestea sunt dispozitive care salvează vieți atunci când trebuie să partajați rapid informații.
  4. Faxuri: da, faxurile nu sunt încă demodate. Aceste dispozitive sunt esențiale pentru a trimite documente importante în câteva secunde.
  5. Programe de Software. Și acum despre programe: acestea sunt cu adevărat un fel de baghetă magică ce simplifică totul atât la birou cât și la școală. De la contabilizarea finanțelor până la editarea documentelor, programele de software eficientizează munca. În rețeaua de magazine Darwin.MD vei găsi o grămadă de programe pentru orice scop planificat.

Împreună, aceste elemente creează o atmosferă armonioasă în birou. Fiecare dintre aceste echipamente de birou va fi instrumentul creativ pe calea succesului!

Cum să alegi o imprimantă? Sfaturi de la experți:

Așadar, să vorbim acum despre lucrul important - cum să alegi o imprimantă super calitativă, cu un raport preț - eficiență atractiv. Am elaborat un ghid „Cum să alegi o imprimantă” pentru ca să țintiți cea mai bună variantă și să faceți alegerea potrivită din prima.

  1. Scopul utilizării: Stabiliți de ce aveți nevoie de o imprimantă. Pentru documente, text sau fotografii? Acesta este un început important!
  2. Buget: setați bugetul și respectați-l. Imprimantele au prețuri destul de variate în funcție de componentele și capacitățile pe care le dețin.
  3. Imprimantă Laser sau imprimante color cu cerneală: trebuie să alegi cu atenție materialul de imprimare și anume: dacă dorești imprimare rapidă alege pe bază de laser, iar dacă scopul tău sunt materiale cu fotografii de bună calitate atunci e cazul să optezi pentru una cu jet de cerneală.
  4. Viteză și rezoluție: Viteza de imprimare este un factor important în vederea alegerii unei imprimante calitative.
  5. Caracteristici: decide dacă ai nevoie de funcții suplimentare, cum ar fi scanarea și copierea. Imprimantele multifuncționale pot fi convenabile dacă dorești să economisești spațiu.
  6. Caracteristici suplimentare: Ia în considerare opțiuni suplimentare, cum ar fi conexiunea fără fir sau imprimarea automată față-verso.


Urmând aceste sfaturi, alegerea unei imprimante va fi mult mai ușoară.

Și, în cele din urmă,

Vezi ofertele din magazinul de gadgeturi de top din Chișinău - Darwin.MD. Noi suntem mândri să te ajutăm să lucrezi la birou eficient. Dacă dorești să fii la curent cu cele mai recente inovații tehnologice și să nu cheltui mult timp și bani căutând diverse produse, contactează-ne, iar noi îți vom face viața mai ușoară și mai interesantă!

FAQ Tehnică de birou

Orice birou, fie acesta utilizat pentru serviciu, pentru necesități personale sau pentru gaming, are nevoie de echipament potrivit conform cerințelor și confortului fiecărui utilizator. Dacă ai un birou destinat pentru a lucra eficient și calitativ la anumite proiecte, atunci tehnica pe care o vei încorpora în biroul tău va fi total diferită de ceea ce vei alege dacă scopurile tale se axează pe descoperirea universului gamingului.
În orice caz, orice birou trebuie neapărat să fie dotat cu tot felul de dispozitive multifuncționale, obiecte tehnice pentru oficiu și o mulțime de elemente utilitare care vor îmbunătăți procesul de lucru și te vor încuraja să fii mult mai eficient dar și relaxat.
Echipamentele sau tehnica de birou sunt precum niște mici ajutori rapizi și prietenoși care îți ușurează viața dar și acțiunile. Așadar, pentru un birou calitativ amenajat vei avea nevoie de:
- Imprimante. Acestea simplifică foarte mult procesul de lucru cu dosare și diverse fișiere oferindu-ți posibilitatea de a reda în format fizic toate documentele și fișierele pe care le ai stocate în calculator. Mai mult, pentru confort maxim, în rețeaua de magazine Darwin poți găsi imprimante la prețuri super accesibile și cu funcții multiple precum funcția color sau posibilitatea de a imprima imagini pe diferite modele de hârtie în funcție de preferințele personale.
- Scanere. Un confident de încredere scanerul este elementul care îți poate converti toate documentele importante de pe hârtie în documente online. Acum totul poate fi stocat cu repeziciune în calculatorul tău personal fără prea mare efort. Un scaner potrivit este conceput în mod special pentru a transpune documentele tale personale, importante, din lumea reală în lumea virtuală cât a-i bate din palme.
- Copiatori. Reproduce instant orice document sau raport fără prea mare efort.
- Fax. Dacă ești obișnuit să lucrezi de la distanță cu diverse companii și ai nevoie să transmiți dosare importante cât mai rapid posibil, faxurile te ajută. Oferă-ți posibilitatea de a fi mereu în top.
- Programe software. Lumea ta virtuală poate fi mult mai organizată și sigură cu programele software de la Darwin. Găsește ceea ce ți se potrivește și oferă-ți șansa de a-ți demonstra abilitățile la cel mai înalt nivel.
Deși pare că lumea birourilor este evidentă și ușor de dotat conform necesităților fiecărui om în parte, adevărul este că trebuie să știi din start pentru ce să te pregătești și cum să-ți organizezi spațiul personal de lucru pentru a savura din plin orice activitate implicată la un birou.
Așadar, pentru confortul maxim ar fi ideal să îți organizezi biroul exact cu echipamentul de care ai nevoie fără a suprasolicita spațiul cu obiecte inutile. Un birou corespunzător echipat va include neapărat următoarele elemente:
1. Laptop sau PC. Optează pentru varianta potrivită pentru tine. Dacă obișnuiești să lucrezi doar de la birou atunci ar fi optim să îți echipezi biroul cu un Calculator de masă care să întrunească toate necesitățile tale, să poată fi conectat la diverse dispozitive și să-ți ofere stabilitate și confort în procesul lucrativ.
Pe de altă parte, dacă obișnuiești să fii mereu pe fugă, atunci un laptop compact ar fi varianta ideală pentru tine. Oferind capabilități maxime și avantajul portabilității, un laptop de birou este varianta ce va satisface pe oricine. Mai mult, acesta poate fi conectat la un monitor, oferindu-ți astfel posibilitatea de a savura procesul lucrativ în confort și calitate.
2. Sisteme de telefonie. Dacă obișnuiești să comunici prin telefon cu colegii de serviciu sau partenerii de afaceri, asigură-te că ai ales și aceste componente pentru echiparea biroului tău. Este important să cumperi un telefon care să te susțină în toate afacerile tale, deci poți alege un telefon cu fir care oferă avantajul stabilității, sau unul fără fir, ce scoate în evidență posibilitatea de a fi flexibil.
3. Scanere și imprimante. Organizează-ți inteligent spațiul de lucru și documentele fără nicio problemă. Dacă ești obișnuit să lucrezi cu foarte multe dosare, dări de seamă, certificate sau contracte, este vital să ai un scaner foarte bun care să te susțină în munca ta, dar și o imprimantă color sau cu laser calitativă ce îți va imprima cu succes toate documentele de care ai nevoie.
Alege o imprimantă color pentru a obține fotografii nuanțate frumos sau optează pentru o imprimantă cu laser pentru rapiditate în lucru.
4. Ecrane, proiectoare, echipamente video. Dacă biroul tău este destinat pentru conferințe, prezentări și multe alte elemente de comunicare externă sau internă, atunci un proiector este dispozitivul ce nu trebuie să lipsească din interiorul acestuia. Organizează-ți toate întrevederile cu ajutorul unui ecran mare ce îți va asigura calitatea în procesul de lucru și posibilitatea de a fi văzut de la o distanță mai mare.
5. Mobilier de birou. A alege mobilierul de birou potrivit este elementul-cheie în organizarea unui spațiu corespunzător pentru activitățile tale. Indiferent dacă îți dorești un spațiu mai lejer, sau poate unul mai solid, echipamentul de birou trebuie să fi ales cu grijă și include următoarele componente:
• Fotolii de birou - trebuie să fie ergonomice și foarte bine reglate în raport cu masa biroului pentru a-ți asigura postura corectă și un proces de activitate eficient și sigur. Alege un scaun de birou de la Darwin pentru confort maxim. Aici găsești scaune de birou eficiente, mai mari sau mai mici cu mecanism de rotire sau deplasare cu mânere confortabile pentru susținerea brațelor etc.
• Mese de birou - aceste componente, fiind numeroase ca model, se prezintă cu succes pe piață oferind o mulțime de adaptabilități. Unele modele vin cu piciorușe ajustabile altele sunt echipate cu dulapuri suplimentare pentru depozitarea documentelor importante. Atrage o atenție deosebită la materialul din care sunt confecționate acestea pentru a te bucura de lux și calitate, dar și pentru a crea în biroul tău un stil unic.
• Dulapuri de birou - se prezintă cu succes în lumea afacerilor moderne pentru că oferă calitate la preț atractiv. Dulapurile de birou pot fi complete de tip închis pentru a păstra tot interiorul confidențial, pot fi semideschise, oferind rafturi vizibile pentru depozitarea unor documente mai importante la care ai nevoie de acces constant sau pot fi complet deschise, astfel nu vei fi nevoit să te complici cu deschiderea și închiderea ușilor atunci când ai nevoie urgent de ceva din interior.
6. Securitate și protecție. Este important să atragi atenția asupra acestui aspect dacă ești îngrijorat că biroul tău ar putea fi accesat de persoane străine. Optează pentru un sistem de securizare eficient care include camere de supraveghere, alarme sau alte elemente corespunzătoare.
7. Alte elemente. Poți alege un sistem de iluminare mai bun pentru a putea lucra în confort chiar și în condiții de lumină reduse, sau optează pentru sisteme de aerisire eficiente pentru a te bucura de un spațiu proaspăt și înmiresmat.
Echipamentele de birou nu numai că oferă avantajul calității pe termen lung în spațiul tău de lucru dar și se combină estetic cu elementele de decor, asigurând un stil modern oficiului tău. Știm cu toții cât de plăcut este să lucrezi într-un spațiu dotat cu dispozitive de calitate ce oferă confort și aspect de lux.
În afară de aceasta, echipamentele de birou simplifică foarte mult procesul de lucru, economisind timp, resurse și asigurându-ți plăcerea de a lucra.
Există câteva norme de securitate ce trebuiesc respectate atunci când folosești tehnica de birou. Fie că este vorba despre tehnica personală sau cea din oficiul de la serviciu, cert este că trebuie să o folosești cu grijă și acuratețe ca să te poți bucura de ea pentru o perioadă îndelungată. Totuși, în cazul lucrului cu tehnica de birou este interzis:
- Să montezi sau demontezi neautorizat echipamentele de birou - dacă nu ești un specialist calificat în domeniu atunci ar fi mai bine să lași acest aspect pe mâna celor care cunosc toate detaliile despre montarea tehnicii.
- Să instalezi diverse programe de software neautorizate - majoritatea aplicațiilor și programelor de software pe care le poți descărca ușor de pe diverse platforme sunt de obicei de piraterie și pot aduce cu sine o serie de probleme complicate, distrugerea sistemului computerului de serviciu sau alte situații neplăcute ce nu pot fi înlăturate ușor.
- Să ignori normele de securitate. În fiecare companie care se respectă vei fi invitat să analizezi și să citești un set de reguli despre securitatea în oficiu, acestea fiind elaborate pentru protecția fiecărui angajat.
- Să folosești tehnica de birou într-un mod nepotrivit. Orice obiect se poate strica dacă este aruncat sau folosit cu neglijență. Încearcă să fii atent și grijuliu la tehnica din biroul tău. Pentru siguranță sporită poți folosi suporturi pentru diverse elemente tehnice din oficiul în care lucrezi.
- Să consumi, mâncare, băuturi, alcool sau preparate halucinogene. În general, consumul de alimente la birou este dăunător pentru sănătatea ta și ar trebui să eviți această practică. Potrivit ar fi să-ți organizezi timpul petrecut la oficiu în așa fel încât pauzele pentru ceai să nu interfereze cu activitatea din birou.
- Să eviți regulamentul intern al companiei. Fiecare instituție are un regulament intern construit din mai multe ramuri pentru ca angajații să se poată integra mai ușor în noul ecosistem de muncă. De obicei, acest regulament include și modul de administrare al timpului în cadrul programului de muncă. Dacă în regulament sunt specificate anumite pauze, anumite obligațiuni sau se interzice utilizarea obiectelor care pot distrage atenția, e important să urmezi cu strictețe acest regulament pentru a fi protejat.
În cele din urmă, activitățile care includ utilizarea echipamentului de birou sunt mult mai ușor de efectuat atunci când sunt respectate normele de securitate și atunci când ești conștient că tehnica de birou este optimă pentru a îndeplini o parte din sarcinile tale.

De ce Tehnică de birou la DARWIN?

🚛 Livrare rapidă ✅ Prin Moldova!
💰  CashBack ✅ La orice cumpărătură!
 ↪  Trade-in ✅ Rapid și avantajos!
⭐ Program de fidelitate ✅ Darwin Club
 🤘  Promoții ✅ Produse la preț avantajos
 👌  Asigurare ✅ Opțiunea SmartProtection
Nu găsești produsul?
Te ajutăm noi. Sună 060 78 22 23

sau solicită apel

Hai să discutăm
Comandă apel